fredag 17. februar 2017

Kjære mamma

I dag har jeg et konvolutt kort å vise deg. Et kort laget i forbindelse med morsdagen.
Konvoluttene fra Søstrene Grene er perfekte til kort. Lett og, slipper å lage de selv 😜


Jeg fant et gammelt ark fra Papirdesign som jeg ikke hadde brukt. Det passet perfekt til mamma. Nydelig ark og.


Motivet passet fint her, både med farger og masse blomster til mamma.


Jeg hadde ingen stempler med så mye tekst på, så jeg måtte printe ut det jeg ønsket. Konvolutten er stor, så skal litt til å dekke opp.


~


Tag hvor man kan skrive sin egen personlige hilsen.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Color Copy
Mønsterark: Papirdesign og Vellum
Dies: Spellbinders og Magnolia
Stempel: Staz 
Motiv: Internett
Pynt: Blomster fra Woc og Papirdesign, acryl pynt, 

Legger kortet inn i utfordringene hos:

Scrappelyst #Februar - Hjerter 28/2)
Papirdesign #Februar - Dies (28/2)

Ønsker deg en strålene fredag 💚

Klem

3 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig kort, liker veldig godt fargene du har brukt.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Renate sa...

Kjempefint kort, og heldig mamma som har fått det! ♥
Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
Klem, DT- Renate

Ann Kristin sa...

Ett nydelig kort til mamman din! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!